Jij bent degene die alle aftersales afdelingen aanstuurt. In je positie als servicemanager help je mee mee en maak je de plannen om het beste voor de klant te realiseren en stuur je daarnaast ook je team aan. 

WHAT’S IN IT FOR ME?
Je krijgt zo’n 30 directe  collega’s op jouw vestiging, die mens- en doelgericht helpen waar dat kan!  Jouw nieuwe werkgever onderscheidt zich in de meerwaarde, ongeëvenaarde productkennis en uitstekende service. Dat is de kracht van dit familiaire bedrijf!
In de rol van Service Manager kun je het volgende verwachten:
– Een bruto maandsalaris dat varieert tussen de €3700,00 en €4900,00;
– Auto van de zaak;
– 8,33% vakantiegeld;
– 24 vakantiedagen en 13 ADV dagen conform CAO Motorvoertuigen;
– Diverse doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie;
– Veel ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling;
– Gezellige en gemotiveerde collega’s!

JOUW DAG
Jij stuurt als Service Manager de Service Adviseurs aan en de monteurs in de werkplaats. De operationele aansturing van de monteurs is de verantwoording van de Chef Werkplaats. Jij bent degene die streeft naar een beter eindresultaat van alle afdelingen. Eventueel negatieve feedback van een klant, weet jij moeiteloos om te zetten en op te lossen. Ook denk jij samen met het team na over nieuwe processen, waardoor het werk makkelijker gaat.  Kortom; jij coördineert, stuurt aan en zorgt voor verbetering voor het best haalbare resultaat.

WIE JIJ BENT?
Jij hebt affiniteit met de Autotechniek en houdt ervan om in contact te staan met de klant.
Uitstekende service leveren zit in jouw DNA, net zoals gastheerschap en betrokkenheid bij jouw werk!
Wij vinden dat een Service Manager zich zou moeten vinden in het onderstaande:
– Enkele jaren werkzaam als Service Adviseur óf Werkplaats Receptionist;
– HBO werk- en denkniveau;
– Je bent een kei in het coachen van collega’s;
– Je hebt goede communicatieve vaardigheden;
– Woonachtig in de regio;
– In het bezit van je rijbewijs B;
– Jij bent 32-40 uur per week beschikbaar en een echte teamplayer!

Ben jij commercieel en administratief goed onderlegd? Ben jij een gedreven ster in het telefonisch contact onderhouden met klanten? Ga dan aan de slag als Commercieel Binnendienst Medewerker!

WHAT’S IN IT FOR ME?
In de regio Capelle a/d IJssel én Rotterdam heeft deze familiare opdrachtgever 5 vestigingen die gepassioneerd te werk gaan. Met iedere klant hebben zij persoonlijk en direct contact. Zij zorgen dat hun klanten zich thuis en op hun gemak voelen.
Hoe ziet dat er dan voor je uit;
– Een bruto maandsalaris dat varieert tussen de €2000,00 en €2600,00;
– 8,33% vakantiegeld;
– 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen conform CAO Motorvoertuigen;
– Reiskostenvergoeding;
– Diverse doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie;
– Mogelijkheid voor het volgen van cursussen/opleidingen;
– Werken in een serieuze en professionele organisatie;
– Gezellige en gemotiveerde collega’s met een vrijdagmiddagborrel!

JOUW DAG
Als Commercieel Binnendienst Medewerker ondersteun jij jouw collega in de buitendienst waar je nauw mee samenwerkt. Jij bent het eerste aanspreekpunt van de afdeling. Jij bent samen met je manager een klein en hecht team waarbij je veelvuldig met elkaar schakelt. In de toekomst kan je dus met elkaar lezen en schrijven! Jouw taken zijn o.a. het opstellen van contracten en de bijbehorende administratieve afhandeling, het beheer van intermediairs, je bent verantwoordelijk voor de telefonische bereikbaarheid, biedt commerciële ondersteuning in de vorm van het inventariseren van gesprekken en het in kaart brengen van potentiële bedrijven om te zoeken en nieuw business telefonisch te generen. Kortom een uitdagende en veelzijdige baan!

WIE JIJ BENT?
Jij weet hoe je klanten moet aanspreken, jij bent daadkrachtig in jouw communicatie en professioneel. Je kan snel schakelen en bent flexibel. Jij hebt vertrouwen in eigen kunnen en dat straal jij uit! Je bent sales gedreven en dat is helemaal jouw ding!
Andere belangrijke zaken zijn:
– MBO werk/denk niveau;
– Sterkte communicatieve vaardigheden;
– Woonachtig in de omgeving Rotterdam
– In het bezit van je rijbewijs B en eigen vervoer;
– Grote interesse in de Automotive;
– Fulltime beschikbaar (40 uur) en een echte teamplayer!

Bij een Service Adviseur denk je waarschijnlijk gelijk aan frontoffice werk waar jij het aanspreekpunt bent voor de klant, maar deze keer niet. Wij zijn namelijk op zoek naar een schakel tussen de frontoffice collega’s en de werkplaats.

WHAT’S IN IT FOR ME?
Je krijgt zo’n 170 collega’s die dagelijks werken aan de mobiliteit van hun klanten. De verkoop, reparatie, aftersales en ook het schadeherstel vindt allemaal hier allemaal in eigen beheer plaats.
Qua arbeidsvoorwaarden bieden ze je een prima arbeidsvoorwaardenpakket met o.a.;
– Een goed basissalaris dat varieert tussen de € 2500,00 en € 3500,00 bruto per maand.
– Een leuk team met betrokken en enthousiaste collega’s.
– 8,33% vakantiegeld.
– 24 vakantiedagen en 13 ADV dagen conform CAO Motorvoertuigen.
– Reiskostenvergoeding 100%.
– Diverse doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie.
– Mogelijkheid voor het volgen van cursussen/opleidingen.
– Direct een jaarcontract bij dit mooie bedrijf.

JOUW DAG
Je brengt jouw dag niet achter de balie door maar jij bent de schakel tussen de collega’s aan het front en de werkplaats.
Jij zorgt voor een nauwkeurige werkvoorbereiding, je schakelt met het magazijn voor de juiste onderdelen en je maakt de calculaties over de uit te voeren werkzaamheden, wanneer van toepassing schakel je met de lease maatschappij. Ook de facturatie en de voorbereiding van schade en garantieclaims vallen onder jouw takenpakket.

WIE JIJ BENT?
Je bent zelfbewust; weer goed wat je wilt, wat jouw talenten zijn, maar ook wat je graag wilt ontwikkelen. Jouw stevige persoonlijkheid en passie voor mensen én passie voor het mooie werk!
Andere belangrijke zaken zijn:
– Ervaring in de Automotive;
– In het bezit van je rijbewijs B en eigen vervoer;
– Secuur werken en het leveren van kwaliteit heb je hoog in het vandaal staan;
– Grote interesse in de huidige Automotive branche;
– Fulltime beschikbaar (38 uur) en een echte teamplayer;
– Goede communicatieve en sociale vaardigheden!

 

Ben jij als persoon enthousiast, sociaal en ondernemend ingesteld? Hou jij er van om mensen te motiveren? Online contact voordat er een bezoek wordt gebracht aan de showroom. Jij biedt dezelfde service als een verkoper in de showroom, maar je bent in deze functie nu het eerste aanspreekpunt voor nieuwe en bestaande klanten.

WHAT’S IN IT FOR ME?
Dit gezellige en mooie dealerbedrijf in hartje Brabant met meer dan 80 jaar ervaring is op zoek naar een Online Sales Medewerker met aantoonbare ervaring in de commercie. Dit bedrijf heeft meerdere vestigingen met allen hun eigen identiteit en is op zoek naar iemand die het vertrouwen van de klant wint door middel van online/telefonisch contact. Jij wordt door enthousiaste en professionele collega’s getraind en voorzien van de nieuwste klantenbindingstechniek en zorgt ervoor dat elke vorm van contact beantwoord wordt!
Ze bieden een goed primair en secundair arbeidsvoorwaardenpakket.
Hoe ziet het er dan voor jou uit;
– Een bruto maandsalaris dat varieert tussen de €2500,00 en €3000,00;
– 8,33% vakantiegeld;
– 24 vakantiedagen en 13 ADV dagen conform CAO Motorvoertuigen & Tweewielerbedrijven;
– Reiskostenvergoeding 100%;
– Diverse doorgroeimogelijkheden;
– Mogelijkheid voor het volgen van cursussen/opleidingen;
– Werken in een serieuze en professionele organisatie;
– Gezellige en gemotiveerde collega’s;
– Vrijdagmiddagborrel!

JOUW DAG
In deze functie ben je het eerste aanspreek punt voor onze online klanten, jij neemt de klant op afstand mee in de wondere wereld van Automotive en onze actuele voorraad. Met diverse middelen (WhatsApp, chat, telefoon, etc.) ga jij onze klant informeren en de  klantverwachting overtreffen. Door jouw parate kennis, enthousiasme en relatie management skills, bouw jij een band op met onze klant. De vertrouwensband met de klant zorgt er uiteindelijk voor dat jij de deal op afstand voor de klant in orde mag maken, je verkoopt de auto online! Na de koop, houd je de klant op de hoogte van het proces, je zorgt voor een instructie video voor aflevering of gaat de auto bij de klant thuis aan huis afleveren, alle mogelijkheden staan open. Naast al het klantencontact zijn wij druk bezig met het professionaliseren van de afdeling Online Sales, het wordt gewaardeerd wanneer je proactief ideeën aandraagt en met verbetervoorstellen komt.

WIE JIJ BENT?
Gedreven en enthousiast! En passie voor auto’s en (online) klantencontact? Dan is deze functie jou op het lijf geschreven.
– Een afgeronde MBO opleiding;
– Klantgericht, secuur en leergierig;
– In het bezit van je rijbewijs B + eigen vervoer;
– Commercieel ingesteld, drive om te scoren;
– Ervaring in de autobranche;
– Fulltime beschikbaar;
– Actieve houding om nieuwe dingen te leren!

 

Als verkoop adviseur verzorg je het volledige verkoopproces, vanaf de zoektocht tot an de aflevering, je zorgt voor een unieke beleving voor de klant.
In deze positie ga je je bezig houden met de verkoop van premium automerken.

WHAT’S IN IT FOR ME
Je krijgt zo’n 170 collega’s die dagelijks werken aan de mobiliteit van hun klanten. De verkoop, reparatie, aftersales en ook het schadeherstel vindt allemaal hier allemaal in eigen beheer plaats.Qua arbeidsvoorwaarden bieden ze je een prima arbeidsvoorwaardenpakket met o.a;
– Een goed basissalaris dat varieert tussen de € 2500,00 en € 3500,00 bruto per maand.
– Een interessante bonusregeling.
– Een mooie demo auto van de zaak.
– Een leuk team aan betrokken en enthousiaste collega’s.
– Mooi ingerichte werkplaats waar ‘’ jouw ‘’ auto’s mooi staan te shinen.

JOUW DAG

Nog even een doekje over de showroom auto waarvoor jouw klant straks langskomt voor een proefrit, want alles draait om de unieke beleving in het aanschaffen van een nieuwe auto.
Als de klant is er drink je even een bak koffie en vertel je wat meer over de auto en zorg je dat administratief is gereld voor de proefrit. Vervolgens werk je de offerte uit en hoop je dat je elkaar snel de hand kan schudden.
In de middag staat er nog een verkoopoverleg op de planning met de collega’s en gaan jullie brainstormen over een social media campagne die jullie gaan opstarten en bel je daarna nog even wat offertes na.

WIE JIJ BENT
Je hebt een commerciële MBO of HBO opleiding afgerond.
– Daarnaast heb je een aantal jaar ervaring als Verkoopadviseur.
– Woonachtig in of in de omgeving van Rotterdam.
– Je bent te omschrijven als energiek en je neemt een commerciële drive mee.
– Uiteraard heb je ook affiniteit met Duitse automerken.
– Beschikbaar op zaterdag te werken.