Het eerste aanspreekpunt zowel fysiek als telefonisch met en grote glimlach! Jij luistert aandachtig en bent dé belangrijkste schakel tussen de klant en de werkplaats! Lees verder voor meer informatie!

WHAT’S IN IT FOR ME?

Je krijgt zo’n 220 collega’s die mens- en doelgericht helpen waar dat kan! Van huis uit vakmanschap en betrouwbaar aangelegd. Jouw nieuwe werkgever onderscheid zich in de meerwaarde, ongeëvenaarde productkennis en uitstekende service. Dat is de kracht van dit familiair bedrijf!
Hoe ziet dat er dan voor je uit;
– Een bruto maandsalaris dat varieert tussen de €3000,00 en €3500,00;
– 8,33% vakantiegeld;
– 24 vakantiedagen en 13 ADV dagen conform CAO Motorvoertuigen;
– Complete Reiskostenvergoeding;
– Diverse doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie;
– Mogelijkheid voor het volgen van cursussen/opleidingen;
– Werken in een serieuze en professionele organisatie;
– Gezellige en gemotiveerde collega’s!

JOUW DAG
Jij bent als Serviceadviseur dé schakel tussen de klant en de werkplaats. Op het gebied van planning, uitvoerende werkzaamheden, facturatie en schade- of garantieclaims ben jij het eerste aanspreekpunt. Vanzelfsprekend draait het in deze rol om klantvriendelijkheid. Jij ontvangt klanten, hoort de problemen aan en bepaalt/stemt af met de klant wat er gaat gebeuren met hun auto. Jij plant deze werkzaamheden in bij de monteurs in de werkplaats. De voortgang van deze werkzaamheden bespreek je met de klant. Ongeacht het voertuig óf het probleem, jij zorg ervoor dat onze klanten weer tevreden naar huis gaan!

WIE JIJ BENT?
Jij hebt affiniteit met de Autotechniek en houdt ervan om in contact te staan met de klant.
Uitstekende service leveren zit in jouw DNA, net zoals gastheerschap en betrokkenheid bij jouw werk! Plus dat jij je kan vinden in het onderstaande?
– Enkele jaren werkzaam als Service Adviseur óf Werkplaats Receptioniste;
– Afgeronde MBO opleiding;
– Jij denkt in oplossingen en in mogelijkheden;
– Je ben bereid andere te helpen waar nodig;
– Woonachtig in de regio Breda;
– In het bezit van je rijbewijs B en eigen vervoer;
– jij bent 32-40 uur beschikbaar en een echte teamplayer!

 

Herken jij jezelf als een resultaatgerichte, breed georiënteerde én collegiale teamleider? Jij leidt jouw team naar het beste resultaat!

 WHAT’S IN IT FOR ME?
Je krijgt zo’n 170 collega’s die dagelijks werken aan de mobiliteit van hun klanten. De verkoop, reparatie, aftersales en ook het schadeherstel vindt allemaal hier in eigen beheer plaats.
Hoe ziet dat er dan voor je uit;
– Een bruto maandsalaris dat varieert tussen de €3000,00 en €4500,00;
– 8,33% vakantiegeld;
– 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen conform CAO Motorvoertuigen;
– Reiskostenvergoeding;
– Diverse doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie;
– Mogelijkheid voor het volgen van cursussen/opleidingen;
– Werken in een serieuze en professionele organisatie;
– Gezellige en gemotiveerde collega’s!

JOUW DAG
Als Teamleider Aftersales voor een premium merk, zorg jij met jouw leidinggevende kwaliteiten ervoor dat het team haar werk nog beter kan doen. Dat doe je door te luisteren, te coachen én te motiveren! Je geeft het goede voorbeeld en bent echt een meewerkend voorman. Het team bestaat uit een mix van senior en junior Service Adviseurs. Dagelijks ben jij bezig met het optimaliseren van bedrijfsprocessen, structuur aanbrengen en het overzicht houden. De combinatie van klantcontact en relaties verder uitbouwen maakt dit tot een mooie job! Jij bent eindverantwoordelijk voor alle aftersales activiteiten op deze vestiging!

WIE JIJ BENT

Je bent iemand die het overzicht bewaart en plezier heeft in het werk. Jouw kennis en motivatie wil je graag overbrengen aan jouw team!
Andere belangrijke zaken zijn:
– Aantoonbare leidinggevende ervaring binnen de Aftersales/Automotive branche;
– Sterkte communicatieve vaardigheden;
– Jij denkt in oplossingen en in mogelijkheden;
– Je bezit het vermogen jezelf in te leven in zowel collega’s én klanten;
– In het bezit van je rijbewijs B en eigen vervoer;
– Fulltime beschikbaar (40 uur) en een echte teamplayer!