Je helpt graag anderen? Je wilt alles goed regelen? Je hebt goede commerciële skills? Dan moet je nu echt verder lezen! Voor een leasemaatschappij in mobiliteit zijn wij momenteel op zoek ter uitbreiding van het team. Bij dit jonge team van 10 collega’s zoeken we een Accountmanager Binnendienst. Na een goed en uitgebreid inwerktraject ben je klaar om te “shinen” met jouw commercieel talent en zul je vele klanten vertellen over de kracht van onze dienstverlening.

WHAT’S IN IT FOR ME?
Jouw team bestaat uit 10 enthousiaste collega’s. Je hebt een afwisselende functie en hebt daarnaast veel vrijheid om zaken op te pakken. Je wordt zoveel mogelijk ingezet op je talenten en ontwikkeling wordt gestimuleerd, want binnen het moederbedrijf zijn ook vele mogelijkheden.
Hoe ziet dat er dan voor je uit;
– We geloven in onze goede selectie en bieden direct een vast dienstverband
– Een bruto maandsalaris dat varieert tussen de €2400,00 en €3250,00, afhankelijk van je ervaring
– Overstap bonus
– Variabele beloning
– 25 vakantiedagen en de mogelijkheid om dagen bij te kopen
– Complete reiskostenvergoeding
– Hybride werken met laptop en telefoon van de zaak is mogelijk
– Diverse personeelskortingen op diensten van het bedrijf
– Diverse doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie
– Mogelijkheid voor het volgen van cursussen/opleidingen
– Werken in een serieuze en professionele organisatie
– Gezellige en gemotiveerde collega’s!

JOUW DAG
Je vervult eigenlijk 3 rollen in deze commerciële functie. In je rol van Adviseur, Relatiemanager en Verkoper komt alles aan bod en zo haal je ook zo nu en dan nieuwe klanten binnen. Je bent het vaste aanspreekpunt van jouw klant. Vanaf dag 1 tot aan het einde van de looptijd van het leasecontract. Van A tot Z wikkel je alle vragen zelf af en krijg je veel vrijheid om je doelen te behalen.  Je houdt je bezig met het inventariseren van klantbehoeftes en het opstellen van offertes. Je geeft advies aan wagenparkbeheerders en de berijders zelf. Ook beoordeel je zelf de kredietwaardigheid van jouw klant en past leasecontracten aan wanneer nodig.

WIE JIJ BENT?
Jij hebt je MBO opleiding afgerond.
Heb je dit “papiertje” niet dan is relevante ervaring iets wat je ze kan laten zien.
– Je bent wel iemand die stevig in zijn schoenen ( zij dragen hier trouwens ook gewoon sneakers).
– Je bent klantgericht
– Je bent collegiaal
– En je hebt affiniteit met auto’s.
Daarnaast ben je lekker fanatiek tijdens de uitjes, en schrik je niet van persoonlijke targets. Ook ben je positief ingesteld en je weet al het negatieve weer om te buigen naar iets leuks ! Je laat je dus ook niet zomaar uit het veld slaan.
Heb je relevante ervaring in de Automotive? Dan worden zij helemaal gelukkig😊

Het eerste aanspreekpunt zowel fysiek als telefonisch met en grote glimlach! Jij luistert aandachtig en bent dé belangrijkste schakel tussen de klant en de werkplaats! Lees verder voor meer informatie!

WHAT’S IN IT FOR ME?

Je krijgt zo’n 220 collega’s die mens- en doelgericht helpen waar dat kan! Van huis uit vakmanschap en betrouwbaar aangelegd. Jouw nieuwe werkgever onderscheid zich in de meerwaarde, ongeëvenaarde productkennis en uitstekende service. Dat is de kracht van dit familiair bedrijf!
Hoe ziet dat er dan voor je uit;
– Een bruto maandsalaris dat varieert tussen de €3000,00 en €3500,00;
– 8,33% vakantiegeld;
– 24 vakantiedagen en 13 ADV dagen conform CAO Motorvoertuigen;
– Complete Reiskostenvergoeding;
– Diverse doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie;
– Mogelijkheid voor het volgen van cursussen/opleidingen;
– Werken in een serieuze en professionele organisatie;
– Gezellige en gemotiveerde collega’s!

JOUW DAG
Jij bent als Serviceadviseur dé schakel tussen de klant en de werkplaats. Op het gebied van planning, uitvoerende werkzaamheden, facturatie en schade- of garantieclaims ben jij het eerste aanspreekpunt. Vanzelfsprekend draait het in deze rol om klantvriendelijkheid. Jij ontvangt klanten, hoort de problemen aan en bepaalt/stemt af met de klant wat er gaat gebeuren met hun auto. Jij plant deze werkzaamheden in bij de monteurs in de werkplaats. De voortgang van deze werkzaamheden bespreek je met de klant. Ongeacht het voertuig óf het probleem, jij zorg ervoor dat onze klanten weer tevreden naar huis gaan!

WIE JIJ BENT?
Jij hebt affiniteit met de Autotechniek en houdt ervan om in contact te staan met de klant.
Uitstekende service leveren zit in jouw DNA, net zoals gastheerschap en betrokkenheid bij jouw werk! Plus dat jij je kan vinden in het onderstaande?
– Enkele jaren werkzaam als Service Adviseur óf Werkplaats Receptioniste;
– Afgeronde MBO opleiding;
– Jij denkt in oplossingen en in mogelijkheden;
– Je ben bereid andere te helpen waar nodig;
– Woonachtig in de regio Breda;
– In het bezit van je rijbewijs B en eigen vervoer;
– jij bent 32-40 uur beschikbaar en een echte teamplayer!